Sjuk igen

Perfekt..  nu börjas det igen. Jätte konstigt att varje Måndag innan discotävling blir jag sjuk. Lovar, har varit så de senaste 4 discotävlingarna i alla fall. Denna gång har jag halsont, mega förkylt och trött i hela kroppen. Så blir inga träningar för mig den här veckan, i hoppa om att bli frisk till Fredag!

Grejen är att när jag är förkyld förvärras astman och mina lungor blir alldeles slämmfyllda, så efter jag dansat kan jag knappt andas, och får sån dålig energi! är så trött på att inte vara frisk och få njuta på tävlingar och ge allt!

Var skittaggad till tävlingen i helgen, disco singel och disco grupp. Men nejdå inte ska det gå bra eller.
Om det blir som tänkt åker jag och mamma på Fredag efter skolan och bor på hotell och myser till idol innan tävlingen på Lördag.

Hatar att vara sjuk, man missar så mycket! så lär väl ta tag i mig själv och plugga..





Kom ihåg mig?