Godis och trevligheter



Glad påsk på er! Hoppas ni ätit massa godis och kanske fått något påskägg. Själv har jag ätit, fikat och ätit massa godis hehe.
Jag har firat min bror som sagt , träffat några släktingar bl.a min faster Åsa som kom hem från Stockholm under helgen. På kvällen vid 9 var jag ute och sprang i skogen med pappa, vrickade dock till foten, men tror det gick bra. Riktigt härligt och gick bättre än väntar efter all påskmaten, älskar att springa på kvällarna i skogen!

Imorse vaknade jag 9 och la mig uppe på altanen och åt frukost och lite fika och kollade lite film på ipaden brorsan min fick på sin födelsedag. Vill också ha en, så himla smidigt, använder den typ mer än honom. bloggar från den nu faktiskt. 
Vid 1 ska jag och mamma till Jonna för att prova dräkten, ska vara nästintill klar! Bara lite småfixar kvar.
Efter det åker jag till Matilda på stan och spenderar dagen där!

Gillar texten skarpt











Kom ihåg mig?