Lagledare



Helgen har jag spenderat mestadels med dansande småpluttar, var lagledare på regionstävlingen i Falun! Det gick super bra och alla var jätte duktiga! Vart lite små krångel här och där men annars flöt tävlingen på riktigt bra! Tycker det är så roligt! Önskar så himla mycket att jag hade en söt liten disco syster att träna!! Ååå!! Men har sån tur att få följa våra dansare också!

Förövrigt har jag idag varit på 1:ornas musikal grejs, firat en i klassen och varit på ett riktigt bra sista hip hop lektionen, sista med vår tränare också.. Så det var väldigt tråkigt.

Näsa helg är det dags för mig att tävla igen, hip hop denna gång! Den håller på från 15.30-24.00 ungefär! Väldigt konstiga tider, men är jätte taggad faktiskt, speciellt till par!
Sen är det uppvisning på söndagen villat ska bli så kul!!

Hoppas ni får en härlig söndagskväll! Kram



Kom ihåg mig?