Sneak Peak


 
Jag håller just nu på att sy en ny discosingel dräkt! Sååå himla roligt då jag trötnat på min rosa gamla något sjukt. Den kommer bli väldigt enkel men snygg, hoppas jag på såklart! Den kommer hinna bli färdig till disco SM också, som är den sista discotävlingen för denna termin. Den kommer bli färdig lite före sista april, så håll utkik så kanske ni kan få en sneak peak på dräkten. Om ni undrar så JA, nu är min rosa dräkt till salu, kontakta mig här, på facebook eller på 0760310038 för mer info.
 


























Förövrigt är det lov ifrån både dansen och skolan denna vecka. Så passar på att vila upp både kropp och huvud litegrann. Blir ett fyspass med grymma micke på Torsdag iallafall för att hålla konditionen uppe. 
Sen på Måndag kör allt igång i full fart fram till sommarlovet med både skoldans och fritidsdans wihooo!

Ska du sälja din discodräkt?

Svar: Ja det ska jag! :)
Sara Larsson, 16

Åh va kul att hålla på med något som "disco"! :)




Kom ihåg mig?