Tillbaka

Hej nu är jag tillbaka igen! Saknat att blogga. Livet rullar på bra annars, haha. Mår just nu bra och är happy. 
Har inte haft så mycket plugg och kommer inte ha det denhär veckan heller. Kommer bli ett helvete nästa vecka i skolan, då vi har visningsklass (som ett dansprov) i både balett och modern, och skriftlig uppgift till det efter. Pluss sh seminarum mm mm... Går på påsklov efter det, vilket gör mig betydligt lugnare.
Träningen rullar på den också. Hade en bra och jobbig discoträning i Tisdags, där jag fick ta igen lite min surhet efter discotävlingen, vilket kändes bra. Tränade en stund idag också och lika imorgon. 
På Fredag har vi en gemensam pepp träning innan HipHop tävlingen på Lördag. Och då är Amanda, min paris, hemma från Bryssel också, så då ska vi köra! Är taggad till helgen, ska köra både singel och par, och stanna ända till 10 och heja på battle dansarna!! wiii!
Nu ska jag kika lite på tv och sen lägga mig och sova, natti

kommentera vad ni vill att jag ska blogga om hihi

puss



Kom ihåg mig?