Vad ska jag börja med??

Jag har fått något beroende att lyssna på podcasts. Lyssnar just nu på Hanna Fribergs podcast som hon spelar in under sin Australiten tripp. Hon är där med massa vänner och bor tillsammans med några killar i Australien och besöker massor av ställen i Australien, och jobbar där. Men den är såå rolig att lyssna på för hon är så gullig och verkar ha och göra så roliga gerjer och umgås kring så roliga personer. Blir så avundsjuk!
Här är hennes blogg: http://hannalicious.devote.se/
Har även fastnat för Michaela och Dashas, Andrea och Matildas och någon mer.

Jag har (som ni nog redan vet) funderat så mycket hur man eller jag borde/vill göra efter gymnasit. Eftersom dans är någonting som jag är 99% säker på att jag vill hålla på med. Men vill samtidigt ut och resa medan man är ung! lol, men ni förstår. Men om jag vill resa vill jag ändå ta dansklasser under tiden och uppleva dans i andra länder. Men ändå möta massa nya människor och bara göra massa andra roliga saker. 
Men jag är rädd att tappa massa teknik och så om jag sedan vill komma tillbaka till Sverige och gå dansutbildning efter det. Istället för att göra det medans allt är "fräscht" nu efter gymnasiet.
Men på ett annat vid vill jag gå en dansutbildning direkt efter gymnasiet och kanske resa sen..
Åå panik, behöver typ massa råd och grejer..

Kommer också få rent ut sagt panik när jag kommer sluta tävlingsdansa, usch fyfan :(  känner mig så gammal.

Men måste sluta grubbla så mycket och ta det som det kommer. Men vill att jag ska välja någonting jag blir nöjd över och jaa.. Jag går ju ändå bara i 2:an.

 
 



Kom ihåg mig?