Danstävling Halstahammar

Godmorgon, idag är en trött dag för mig och förmodligen alla andra dansare också! Igår var det danstävling i halstahammar. Jag tävlande i disco grupp och singel, och street par. Överlag skulle jag säga tt det gick sådär, inte så jättenöjda faktiskt. 

Grupp vart vi jättebesvikna, vi kom 8/9, då vi kom 3:a tävlingen innan. Vi var dock en man kort och en var sjuk och det hade varit lite kaos. Hahah Hanna som endast tävlade grupp glömde dräkten bl.a haha! 

Singel gick dansmässigt bajs, jag var väldigt trött och slarvade jätte mycket. Vart jätte arg och ledsen efter första gången för jag kände mig så jävla sämst!! Gick konstigt nog vidare och vart såå glad! Stannade på en delad 8/12, och det fick bättre än förra gången. Så vart väldigt nöjd med det! Men var andra gången i champion så får träna och bara försöka klättra uppåt. Måste sluta tänka så jävla negativt om mig själv, det sätter sig liksom i huvudet så ser så osäker ut på golvet hahah. Ska bli ändring på detta, det ska jag ge mig fan på!

I paren gick det jätte bra, fram till final mittengången (den viktigaste), där det vart lite fel, vi började på olika takter och det vart OMÖJLIGT att börja om, så vi stod och försökte börja i några åttor. Hahah vart så himla irriterad! Att det gick så bra fram tills dess och det förstörde allt! 

Men nu taggar vi om till nästa tävling!!

Mandis vann i sin klass och hon var såå bäst!










Kom ihåg mig?