DISCODISCO

Hej, jag vet att jag har vart lite off med bloggandet, men jag har varit väldigt sjuk i en vecka så har inte haft någon inspiration eller någonting roligt att blogga om. 
Åkte på nästan 40 graders feber och riktig smärta i lungorna, hostade rost och var förkyld. 
Det bröt ut efter discoträningen förra Tisdagen, så fram till Lördagen var jag säng liggandes. 
Skippade träningen Söndagen också för att vara helt sänker på att jag var helt frisk. 
Jag tränar alltid lite för tidigt eller när jag känner att jag börjar bli sjuk bara för att jag vill så gärna, inbillar mig liksom att jag är frisk.
Men nu är jag utvilad och kry, så nu är jag äntligen igång med tränandet. 

Hade en superbra gruppträning igår och en superbra discoträning idag.
När man varit borta ett tag och kommer tillbaka märker man hur mycket man älskar att dansa. Jag mår så bra när jag dansar och tränar! det bästa!!

Skolan flyter väl på den också, har prov imorgon som jag bort prioriterat av någon anledning.. 
Sitter tex och bloggar istället för att plugga. 
Jag blir på så bra humör av solen också, så allt flyter på bättre då!

I helgen är det tävlingsdags igen också och jag tycker det ska bli riktigt roligt!! 
Tävlingen ska hålla på till 9, så det blir en låååång dag

 



Kom ihåg mig?