Leopard

Hade en trökskoldag idag med jättelång matte, engelska och impro bara. Men ikväll är det discoträning, gör det hela mycket bättre! Dock har jag jätte ont i mina lungor. Trot att det antagligen är förkylningen som satt sig på luftrören. Hostar så det smakar rost och så fort jag ansträninger mig får jag jätte tungt att andas.. Så är inte jättepigg, halvsjuk. Men kommer köra så gott jag kan.
 
Vi på vasaskolan börjar redan nu med världens kärlekstema, spelas sensuell musik i entrén, hjärtan i HELA skolan, kramrutor i överallt, så tagga Valentines day, eller inte.. Eftersom jag inte har någon boyfriend :/ så firar jag med min bästakompis, puss på dig! 
 
 
Köpte träningstajtsen idag, tycker dom är sååå snygga!

Åh vart köpte du dom? :)

Svar: De är köpta på Gina tricot! :)
Sara Larsson, 16




Kom ihåg mig?