2013-2014

 
 
 
 
Tänkte att eftersom jag inte bloggat på snart en månad ska jag göra en summering av mitt 2013 som har varit super, i bilder!

Januari
sydde ny dräkt, var på dansläger, firade linnea

Februari

dansade för första gånger i superstarklassen, dansade och tränade massa med klassen, sa hejdå till Rising star pokelen,

Mars

 
det började gå bra på tävlingar, vi gick upp i A-klass i gruppen, gjorde några inspelningar med musikalen,

April

tränade, det var mycket i skolan, var med bästa vän

Maj


bl.a disco SM, vi hade föreställning med klassen och 2:orna då, solen kom


Juni
 
 

Hade roliga dagar med tjejerna, fotade med bästavän, slutade 1:an

Juli

 
mös på landet, åkte på semester till massa länder, shoppade, solade och var på underbara platser

Augusti

sprang och tränade hemma, mös med vänner, var på vilstalägret

September

vi gjorde nya snygga gruppdräkter, firade Julia 18

Oktober

Det började gå riktigt bra på tävlingar både i singel och i grupp, jag gick även upp i champion!

November


Vi placerade oss på våran  bästa placering i grupp

December

Jag fyllde år, jul, nyår, massa mys osv osv

Jag har ny telefon och har därför de senaste månadernas bilder på den telefonen, det är därför jag inte har nå bilder alls nästan i slutet av året!
 



Kom ihåg mig?