Dansläger i Västerås

Hej på er! Idag börjar jag klockan 11, så jag har hunnit duschat, ätit god frukost, och kollat på tv program. Jag gick upp 7 bara för att hinna ta det lugnt, älskar att ha god tid på morgonen. Min danstermin har börjat nu, så nu börjar  mina dansa varje dag dagar. Är även mycket i skolan, så det är lite stressat nu, men annars är det toppen.

I helgen lö-sön var jag i Västerås på Winter Camp, ett dansläger där dansare från olika dansskoler åker på. Vi dansade samanlagt ca. 10 och en halv timmar. Disco med utländska tränare, street med Mario och jazz och modern med danslärare från Västerås. Det var verkligen ett jättebra läger, hårt och svettigt! Var riktigt roliga koreografier och sånt!
Denna vecka blir det massa dans och skola, och på Fredag ska jag och min dansklass till Stockholm på öppet hus på dans och cirkus högskolan, det ska verkligen bli suuuper roligt!

Nu ska jag fixa vidare, ha det bra puss!

 
 



Kom ihåg mig?