Fösta skoldagen

Godmorgon! idag börjar skolan igen efter lovet för de flesta tror jag. Var faktiskt piggare än vad ja hade trott att jag skulle vara. Fick ett härligt meddelande av min Svenska lärare  på moronen att hon var hemma med magsjukt barn, så vi fick sovmoron ytterligare 2 timmar till 11, sååå skönt! 
Går i skolan till halv 4 ungefär idag och sen ikväll ska jag friträna lite.


Två helger framår är det lite dansläger på g, i helgen nu är det uppstartläger på uddans, men det är bara 1,5 timme disco och street, så skulle inte kalla det läger. Men nästa helg åker jag på vinter camp i Västerås med massa duktiga tränare och sover över och kommer ha två dagar med massa dans, så det ska bli väldigt roligt! 
Sen nu i helgen fyller min kompis Linnea, så ska gå på hennes och hennes kompis 18års fest! 

Annars så blir det att kämpa på i skolan som vanligt!

I helgen var jag på fyspass med uddans. Sen åkte jag och hälsade på lillplutten hos mormor med några ur släkten på mammas sida. Sen har jag varit med Matilda, vi kollade bl.a. på nya paranormal activity på bio igår kväll, fyfan!


 



Kom ihåg mig?