Framtiden ja

Jag har seriöst panik över framtiden! Jag går ju bara i 2:an i gymnasiet, men ändå, det är 1 och ett halvt år kvar till jag går ut gymnasiet. Jag vill så jävla mycket, men vet inte riktigt vad det är jag vill för någonting. Det jag vet är att jag vill dansa! Men frågande bara hur, vart och allt detdär! På ett sätt vill jag gå någon danshögskola som ex: balettakademin eller annan dansskola, men det är så jäkla dyrt och svårt att komma in! Men på ett annat sätt vill jag ut och resa och dansa massa, även där är pengar problemet och vet inte om jag är redo att lämna allt här hemma, familj, vänner osv osv.. Tänk liksom hur lilla jag ska klara mig ensam, då skulle jag vilja ha någon med samma mål och drömmar som mig, klart man träffar nya vänner, men det känns så läskigt! funderar på detta typ dagligen, men blir inge klokare för det! Vet liksom inte vad som finns, hur man ska tänka ochvad som är bäst! Men ja vem vet det...

Sen liksom, ja jag vill dansa, men vadå? Jag skulle vilja jobba som det, men man tjärnar typ ingenting på att vara dansare, danslärare vore ju något, men jag känner att JAG vill dansa först, det skulle vara ett perfekt på sidan jobb, men jag vill även göra någonting själv liksom. Fatta roligt att vara typ bakrundsdansare och sånt, men det är ju typ 1 på miljonen


Haha ja livet









Kom ihåg mig?