LÄS!

http://madeleinehellerod.blogg.no/1390951126_uforventet_motgang.html

Här är ett inlägg skrivet av en av de bästa discodansarna i hela Världen!! Jag tycker det var så himla bra skrivet. 
Som det hon skriver om motgångar, man har sina perioder då allt bara går piss och man känner sig verkligen sämst! Men det är sånt man måste lära sig hantera och inte bara fortsätta att trycka ner sig själv, som jag vet är väldigt svårt, det är exakt vad jag gör när det händer mig. Men som hon skriver, motgångarr gör en faktiskt starkare!! det är så sant!

Hon skriver även om en av mina största mardrömmar, att bryta foten och inte kunna dansa på typ ett år. Det som ni kan läsa hände henne. Förstååå inte dansa på ett år! Hon skriver hur jobbig den perioden var osv. Men samma där, man får hantera det och inte ge upp för det, för det är sånt som händer, men herregud, jag vet inte vad jag skulle gjort! stark av henne att komma tillbaka och bara kämpa ännu mer! En riktigt bra förebild! Hon är såå br






Kom ihåg mig?