Sjukling


Det är ungefär som vanligt, när jag som minst vill bli sjuk, jo då kommer alla sjukdomar till mig. 
Så idag ligger jag nerbäddd i sängen framför datan med te och gotta, hatar att vara sjuk. Visst är det skönt att bara vara hemma nån dag, men jag missar så himla mycket både i skolan och på dansen, det är det som är det tråkiga!
Och både denna helg och nästa helg händer roligaa saker som jag måste bli frisk till!

Det är faktiskt lite kul, att om man tänker att, nu får jag absolut inte bli sjuk, då kan man genom att bara tänka att det inte får komma nu bli sjuk. Mamma pratade med nån i brorsans innebandylag som var läkare, och sa att jag nästan varje gång innan tävling blir väldigt sjuk. Hon hade sagt att det berodde på just stressen att inte få bli sjuk. Har hört fler som har samma problem och det är skitjobbigt! Jag blir så jävla stressad av att bli sjuk, så det blir bara värre, pluss att jag tränar när jag egentligen inte ska..


 



Kom ihåg mig?