En dag i huvudstaden

 
Igår besökte mamma, jag, emma, amanda och deras mamma erika Stockholm. Vi åkte ca. 9 och stannade lite här och där på vägen. Letade en stund i den lilla staden vi var i och hittade ett ställe, jag tog en super god focaccia. 
Sedan dansade vi disco med Ondra på kongressen i 3 timmar, vilket var as bra. Han har så himla rolig stil på sin disco som är jätte rolig men väldigt svår med massa armar och konstiga positioner. Väldigt bra! Lite roligt att vi få uddansare som var där var de som blev uttagna att dansa själv inför gruppen, riktigt kul!
Kom hem runt 9 på kvällen, då åkte vi till Liedners och var där på kvällen. 

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt får se vad som händer. Imorgon börjar min sista skolvecka i tvåan, gått så sjukt fort!! På Fredag slutar jag liksom tvån och ska börja sista året på gymnasiet, sjuuukt, känner mig fortfaradande som 14! Tyckte att folk som tog studenten var såå vuxna, men snart står jag där själv, panik!

Ska bli roligt att titta på minaa fina vänner som tar studenten!! vill på ett sätt också, förstå vad roligt med studentvecka! 
 
 

Skulle inte vara helt fel att ligga i en solstol såhär brun just nu. Längtar såå tills jag åker utomlands, Prag och Italien! Fyfan vad härligt!
 
 



Kom ihåg mig?