Sommarlov


Nu har mitt sommarlov börjat! Älskade sommarlov. Känns skönt att jag har massvis inplanerat, för jag hatar att inte ha någonting att göra! På fredag drar vi! Ska bli så himla roligt! Praaaag

Vår skolavslutning var så bra!! med sång i aulan och fika efter det! Sen var jag och kollade på studenter igen och gick på mottagning därefter! På kvällen firade vi att vi har gått ut tvåan och att vi fått sommarlov. Hade även en sista fest på i alla fall väldigt länge för vår under bara utbytesstudent Sonja ifrån Tyskland! Vi överraskade henne med pesenter, tårtor, bildspel och massa svenska partygrejer! Lyckad kväll med mycket glädje. Slutade lite sorgsnare när man var tvungen att säga hejdå, jag åker ju bort nu, så var sista gången jag kunde säga hejdå till Sonja, hon är en sån fin person så det vart jobbigt! Många tårar. 


Vaknade upp hos Hanna av att solen sken in genom fönstren, så har passat på att ligga lite i solen nu. Men annars ägnar jag mig åt serietittandr idag!




Kom ihåg mig?