Bangerztour

I'm back! Har mina avbrott, men ska verkligen försöka hålla i bloggandet, tycker det är roligt, men efter inte bloggat på några dagar tappar jag allt ifall jag har massa gammalt att skirva om. 

Igår var jag på Miley Cyrus i globen och det var så sjukt bra!! Avguar Miley så sjukt mycket efter gårdagen, hon är så jävla bäst! Har alltid gillat hennes låtar, men hon är ännu bättre live! Hela allt var ju amazing och underhållande genom hela! Hade velat stått längst fram!! Upplevelse!! Ääälskade när hon sjöng summertime sadness!! 

Blir så avundsjuk på alla bakgrunsdansare när jag kollar på artister, det är mitt absoluta drömyrke, av allt!! åå får panik!! ni förstår inte hur gäna jag vill! Fick en drömmande kick efter konserten haha! 
Ni som inte gick missade nått kan jag säga!

Vi gick även på stan i Stockholm hela dagen, köpte lite saker, käkade lite osv. 

 
 
 



Kom ihåg mig?