Förkylning och stress

ingen bra kombo. Min förkylning bara förvärras och jag tränar bara mer och mer, vilket jag vet inte är bra, men är inte riktigt sjuk och orkar köra, men mår lite sämre efter liksom. Även mitt kropp är helt matt. Men ändå är jag så sjukt pepp till SM så det finns inte, det kommer äga! Ska bli skönt efter också då all stress och press förssvinner för ett tag och man kan vila, för att sedan komma tillbaka med massa ny energi till EM och bara träna som satan!
Hat älskarr maj, är någonting exakt varje helg som lär tränas och fixas typ hela veckan, så maj blir inte en månad med mycket vila. Men jag älskar att ha mycket att göra och inplanerat, speiellt när det gäller sånt jag älskar! Men det är klart det sliter på en! Men är väldigt exalterad inför kommande veckor!


Här är min grymma grupp som har tränat så himla mycket nu inför SM och vi är så taggade och redo nu! Nu kör vi på SM!! Blir förmodligen EM och VM med gruppen också, så roligt!!

Nu ska jag kurera mig ner i sängen! Hoppas att jag inte vaknar upp sämre, för imorgon är det träningsdag med dans och löpning på schemat!

Godnatt!


 



Kom ihåg mig?