Stressvecka

Nu i helgen var det hip hop tävling, det gick väldigt dåligt enligt oss och jag vart väldigt besviken. Gick till final i allt, men som sagt vart väldigt besviken. Men om vi håller tummarna om att det blir VM endå! Hoppas!

Har även hunnit med en dansuppvisning som var så rolig, påminner en om hur mycket man älskar dans!

Igår hade jag discoträning som gick bra också!
Denna vecka går åt träning, skola, plugg ,dräkt, stening, föreställnings planering och träning, ja allt. Är väldigt stressad, men jag tror det ska bli riktigt bra! Är bara 9 dagar till SM, 9 dagar!!! Och typ bara 18 till föreställning, så det är mycket att tänka på när man vill att både skola och dans ska bli så bra som möjligt! 

Som en räddning i nöden hade jag sovmorgon till 13.00 idag, så jag har hunnit bara ta det lungt och skrivit nästan klart en dansuppgift som kändes som en sten släppte, eftersom den ska in på fredag och jag inte skulle haft tid med den någon annan dag förutom på kvällarna, och då är jag såå trött.

I helgen har dansskolan min läger också, vilket kommer bli super skoj, vi sover kvar en natt också! Blir disco, pardans, mentalt och såklart massa lekar som jag och emma kommer fixa, kommer äga!

Hoppas ni får en fin dag!







Kom ihåg mig?